Höst

Det känns som jag missade sommaren helt. Har inte gjort något känns det som. Bara jobbat. Dom dagar det vart riktigt fint har jag sprungit inomhus och slitit röven av mig. När jag väl varit ledig har det vart tråkigt väder. En sak har jag gjort iaf! Jag har åkt efter constantin och hans tivoli varannan helg. Det har vart kul. Har kört till härnösand, kramfors, umeå, leksand och hedemora. Sista svängen tog jag med honom hem till mig. Nu har han bott hos mig sen slutet av juli. Idag är hans första dag på svenska skola :) får se ikväll hur han tycker det gått. I helgen va vi hos mamma i västerås. Jag till och med tittade på lägenhet där. Men jag har massor av planer nu och jag funderar på att dra till norge och jobba efter jag studerat. Har några saker som ja intresserar mig för som jag skulle vilja plugga. Men om hur många miljoner år kommer jag vara klar med allt jag vill göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0