Du är BRA!

Tänk att det krävs så lite för att få en annan människa på bra humör. Att bara ge en annan person beröm eller bara ge ett leende kan göra så otroligt mycket. Idag har jag vart lite si så där med mitt humör pga att jag har så mycket att förbereda mig för. Jag är nästan hela tiden i mina egna tankar, ute och arbetar i min egna värld och vill bara att klockan ska gå liiite snabbare så jag kan få åka hem någon gång. Och mitt uppe i mitt tänkande hör jag en mans röst som säger "vill du komma hem till mig sen när du är klar, du va ju riktigt duktig i ditt arbete". Jag vänder mig om och ser en barn familj som ler mot mig och jag tackar så mycket och dom fortsätter sin handling på ikea. Efter ett sånt påstående kan man inte tycka mer än att "fan vad jag är BRA!" B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0