min blogg, mitt liv!

Många kanske tycker att blogg är lite små fjantigt och kräver mycket tid. För mig handlar det inte om att få så många läsar som möjligt eller skriva mest inlägg, min blogg har jag för mig själv för att rensa mina tankar, mina erfarenheter och dom som vill och är intresserade, delar jag med mig till.

Min blogg är en del av min utveckling, mitt liv, mitt förflutna och min framtid.
Jag kanske har erfarenheter som en del känner igen sig i och kanske kan ta min blogg som hjälpmedel, inte vet jag. huvudsaken för mig är att jag själv känner att jag har nytta av den, sen vad alla andra tycker, det är ju upp till var och en, ingen tvingar en att läsa.

Många har blogg idag och utnyttjar sin blogg till olika saker, kanske bara skriva om sin vanliga vardag, skriva om sin familj, om sin kärlek, om sitt barn, om att kanske vara ensamstående med sitt barn osv, jag utnyttjar min blogg och skriver om min bakgrund, min utveckling, om mig idag, mina tankar, hur man ska gå vidare och hitta sig själv och hur framtiden ska se ut. Allas liv ser så olika ut, men det finns alltid någon som man känner en samhörighet till, ett igenkännande.
Jag har dock inte hittat någon ännu som har en liknande bakgrund och ett samma intresse som mig, vilket kan vara lite jobbigt för man känner sig lite utanför och annorlunda, men jag vet att det finns människor som har en liknande och kanske till och med en värre situation som mig, det gäller bara att nå ut till dom och finna dom. Jag tror att det är väldigt viktigt för alla människor att hitta någon som vars liv ser någorlunda lika ut som sitt egna, för det är ett sätt att dela med sig av sina erfarenheter och växa som människa, och dessutom inte känna sig ensam. det kan vara farligt att känna sig ensam tror jag.
Men bara så du vet, ingen är ensam....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0