Utblottad till världen.



Många säger till mig att jag är modig, en stark person som vart med om mycket, att jag är inspirerande osv.
Trost detta mod att berätta om mitt liv, min bakgrund, mina erfarenheter och om allt jag gjort, så samtidigt krävs det mycket bearbete att läka alla dom sår jag har, jag väljer självklart själv att dela med mig av mitt liv, men samtidigt så blottar jag hela min själ för alla när jag avslöjar mitt rätta jag. Och visst, det krävs nog mycket mod att göra det. Sedan vad folk har att säga om det är ju upp till var och en, huvudsaken att man kan stå för saker och ting.
Men jag skriver itne för att bevisa något, jag skriver för att få ner mitt liv i text och sedan bearbeta och få ihop det till min självbiografi, så varför inte börja dela med mig av mina texter för alla och låta dom kommentera vad dom tycker, så jag vet om det är någon ide att ens fundera på min bok.
Hittils harjag fått jätte bra respons, båda lite här på bloggen men också mycket på min MSN, tack alla, ni får mig att vilja fortsätta skriva och ni hjälper mig också att läka min sår lite snabbare.

Jag säger som Linda, som jag tycker att vi ska säga lite oftare till varandra, " va rädd om dig, för du är värdefull".


Kommentarer
Postat av: Linda

Liv, du är ju så värdefull <3<3 så förbannat värdefull. Kommer sitta och ta del av dina tankar och känslor här istället :) Då känns det lite som vanligt :) Jag älskar dig så oändligt mycket!

2009-01-22 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0